mustafa özarslan/yoruldum şarkı sözü

içimde bir çınar yaşlandı,bekleyip durdu..
yokluklar kapımda dağ oldu,büyüdü durdu..
yollarda bir kervan,bir durgun bir yorgun dolanıp durdu..
kalbime döndüm yar..yoruldum yoruldum yoruldum yar..

bu yürek uslanmaz,dinlemez bu sevda yordu..
yıllarım kar oldu,zay oldu unutmak zordu..
bir aşkın önünde şu ömrüm eriyip durdu..
kalbime döndüm yar ..yoruldum yoruldum yoruldum yar..

kaynak:www.atesclup.com

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

